Malam Memollow !

Assalamualaikum korang semua dan selamat malam ,
Alhamdulillah , malam nie dah masuk kali kedua saya update blog saya nie , malam nie saya just nak FOLLOW je blog-blog mane yang saya rasa nak nak datang melawat , ;)

Malam nie jugak lahh , hari pertama saya untuk menjengkelkan diri ke blog-blog yang comel cute dan cantik nak dibandingkan dengan blog buruk saya nie kan , hihihi ~ Banyak saya tengok blog-blog yang sangat cantik , banyak tutorial yang saya boleh belajar , Malahan boleh kata comel jugak ye bloggers Malaysia nie , ;)

If saya follow korang tapi korang taknak and tak hingin pun nak follow blog saya , it's so kayy , tak de masalah pun ok ! Saya jenis tak kisah pun , saya tak nak pengikut yang ramai tapi saya nak pembaca yang setia je , huhuhu ~

Bermula dari malam nie , saya nak tengok siapakah pengikut PERTAMA saya ! Dan orang yang bertuah itu ;) Siapakah dikalangan anda orang yang bertuah itu ?

No comments: